会員サービスについて
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会員サービスの内容
会員様は、以下のサービスをご利用いただけます。
- マイページの利用
- マイページとは本サイトへ会員登録することでご利用いただける、会員様の専用ページです。
- ログイン後「マイページ」より、ご登録いただいている会員情報の確認や更新、ご注文履歴の確認、WISH LISTの登録など、お買い物に便利な機能を利用することができます。
- ご注文履歴
- WISH LIST(お気に入り)
- 会員情報編集
- お届け先一覧
- 退会手続き
- カード情報編集
- ポイント履歴
- シークレットプライスの閲覧
- 会員様は、ログイン後、シークレットプライス商品の価格をご覧いただくことができます。
- 限定公開コラムの閲覧
- 会員様は、ログイン後、限定公開コラムをご覧いただくことができます。
- メールマガジンの配信
- 新商品入荷などの最新情報を、メールマガジンでお知らせいたします。
- メールマガジンは受け取りを希望された会員様のみ配信対象となります。
- お使いのメールサービスやスマートフォンの設定により、当社から会員様にお送りしたメールの受信がブロックされたり、迷惑メールフォルダに隔離される可能性がございます。お手数をおかけいたしますが受信設定をお確かめください。
- メールマガジンの配信停止をご希望の方は、マイページよりご設定ください。
会員サービスに関するヘルプ
- パスワードを忘れてしまった場合
- こちらよりご登録のメールアドレスを入力し、「次へ」ボタンをクリックしてください。
- ご入力されたメールアドレス宛に、パスワード再発行メールをお送りいたします。メールに記載されているURLへアクセスいただき、パスワードの再発行手続きをお願いいたします。
- メールアドレスを忘れてしまった場合
-
こちらよりメールアドレスをお忘れの旨、お問い合わせ下さい。
お問い合わせ頂いたのち、ご住所、お電話番号、生年月日、パスワードなどをお伺いさせていただき、ご本人様として照会が出来次第、アカウントへのログイン方法のご案内をいたします。
- ご本人様確認書類(免許証や保険証などの公的書類のコピー)のご提出が必要となる場合もございます。
- ご対応できない場合もございますので、あらかじめご了承ください。
- 退会したい場合
- 退会をご希望の場合は、マイページの「退会手続き」タブより、退会手続きを行ってください。
- メールが届かない場合
- メールソフトやメールウイルス駆除ソフトの設定などにより、当社からの各種メールが自動的に削除処理されている可能性もございますので、設定をご確認ください。
商品について
商品写真
- 写真は、できるだけ実物に近いカラーで掲載していますが、利用者様のモニターの設定や閲覧環境によっては、色味に違いが発生してしまう場合がございます。あらかじめご了承ください。
サイズ
- 本サイトでの取り扱い商品は、本サイト独自の採寸方法により計測を実施しています。商品によっては、誤差が発生してしまう場合がございます。あらかじめご了承ください。
- Kodera Original、Sky Blue Hawkのリング・ブレスレット・ネックレスについては、掲載サイズ以外へのお直しが可能です。ご購入前に、こちらの「お問い合わせ」よりご連絡ください。
販売について
- 販売価格
- 商品の販売価格は予告なしに変更となる場合がございます。あらかじめご了承ください。
- ご注文時の在庫について
- 本サイトでの取り扱い商品は、実店舗と在庫を共有しております。
利用者様からのご注文をいただいたのちに、当社で商品の在庫を確認し、ご注文確定メールをお送りさせていただきます。
当社からのご注文確定メールの返信をもって、在庫確保、ご注文確定となりますので、あらかじめご了承ください。
セールについて
- セール商品は、予告なく掲載を終了する場合がございます。
- セール商品は、予告なく価格の変更を行う場合がございますが、ご注文の完了後もしくはご購入後に商品のお値引きはお受けすることはできません。
- セール施策や臨時のキャンペーン、価格更新日の都合などにより、実店舗と本サイトの販売価格が異なる場合がございます。
ご注文について
- ご注文方法
- 商品ページで購入数を選択し、カートに入れてください。
- カート内に表示された商品名、数量、金額などに誤りがないかをご確認ください。
- ご注文の確認が終わりましたら、レジに進み注文手続きを完了してください。
- 利用者様が商品のご注文いただいた後、数分以内にご登録のメールアドレス宛にご注文の受付を完了した旨をお知らせするご注文確認メールを自動送信いたしますので、ご注文内容と相違ないかをご確認ください。
- ご注文いただいた商品の在庫は、利用者様からのご注文手続き後に当社にて確認いたします。ご注文商品の在庫が確保できた段階で、注文確定メールをお送りさせていただき、注文確定となります。
注文手続き完了の時点では、在庫は確保されませんのでご了承ください。
- ご注文内容の確認
- 会員様は、マイページの「ご注文履歴」タブからご確認いただけます。
- ご注文確認メールが届かない場合、ご登録のメールアドレスおよび、メールの受信設定などをご確認ください。
- 同じ内容のご注文確認メールが複数届いた場合、ご注文が重複している可能性が考えられます。その際は、こちらの「お問い合わせ」よりご連絡ください。
- ご注文履歴
- 会員様は、マイページの「ご注文履歴」タブよりご注文履歴、配達状況をご覧いただけます。
- ご注文のキャンセル
- ご注文確定後、商品お受け取り前のご注文の変更やキャンセルはお受けできません。
- ご注文が確定する前にご注文内容のご確認をお願いいたします。
ポイントサービスについて
- SKYSTONEメンバーズポイント
- 会員様は、本サイトでご購入いただくとSKYSTONEメンバーズポイント(以下「ポイント」といいます)がたまります。
- このポイントは、本サイトでのみ使用することができます。実店舗などでは使用することはできません。
- ポイント付与
- ポイントは、本サイトで対象商品をご購入後、当社より商品の発送が完了した当日以降に、付与されます。
付与されたポイントは、次回以降のお買い物からご利用可能です。
- 配送料金、消費税はポイント付与の対象外となります。
- ポイントまたはクーポンを利用して商品を購入した場合、ポイント利用分並びにクーポン割引額を引いた金額から、付与ポイント数を算出いたします。
- 割引商品を購入した場合、割引後の金額で付与ポイント数を算出いたします。
- 還元率は、商品によって異なります。また、キャンペーンなどによって予告なく変更する場合がございます。
- ポイントの使用
- ポイントは「1ポイント=1円」として、1ポイントから商品のご購入に使用できます。
- ポイントの使用は、本サイトにて、対象商品のご購入時にのみ、使用いただけます。
- ご注文時「カート」にて、「何ポイント使用するか(ポイントを使用しない場合は入力しない)」をお選びいただけます。
- お支払金額以上のポイント使用はできません。
- ポイントの有効期限
- ポイントの有効期限は、最終お買い上げ日より2年間となります。
- 新たにお買い上げいただくと、お持ちのポイント全ての有効期限が、さらに2年間延長されます。
- なお、2年間お買い上げがなかった場合、累積されたポイント全てが失効となります。
- 失効したポイントの返却はできませんので、あらかじめご了承ください。
- 返品時のポイント
- 返品する商品の購入時に付与されたポイントは、返品完了の際、同額のポイントを減算いたします。
なお、減算前に既にご使用済みの場合についても、相当分のポイントが減算されます。
- 返品する商品を購入する際に使用したポイントは、返品完了の際、同額のポイントを所持ポイントへ返却いたします。
- 例:
- 還元率10%時、税込20,000円の商品を1,000pt使用して購入した場合
- 1.の商品を、返品した場合
- 付与ポイント分 181pt を所持ポイントから減算
- 使用ポイント分 1,000pt を所持ポイントへ返却
クーポンについて
本サイトでは、クーポンコードをご入力いただくと対象の商品を割引価格でお買い物できます。
- ご利用方法
- クーポン対象商品をカートに入れ「ご注文手続き」にて「クーポンを変更する」ボタンを押下後、クーポンコードを入力してください。
- クーポンコード入力後、対象商品がクーポン適用金額に更新されていることをご確認の上、ご注文の完了へお進みください。
- 「ご注文内容のご確認」にて、対象商品がクーポン適用金額に更新されていることをご確認の上、「注文する」ボタンを押してご注文の確定をしてください。
- クーポンコードをご利用時の注意事項
- ご注文後のクーポンの適用、変更はできません。
- クーポンを指定してご注文いただいた後にご注文をキャンセルもしくは返品された場合はクーポンは返還されません。
- クーポンコードを入力せずに注文確定された場合は、割引は適用されません。
- クーポンコードにはご利用期間があります。期限を過ぎたクーポンコードは、ご利用いただけません。
- クーポンコードにはそれぞれご利用条件がございます。条件を満たしていない場合はご利用いただけません。
- クーポン対象外の商品とクーポン対象商品を同じカートでご注文した場合、クーポンコードはクーポン対象商品のみに適用されます。
- 複数のクーポンコードを併用することはできません。
- ポイントはクーポン値引き後の金額に対して付与されます。
- クーポンコードを利用してご購入された商品を返品する場合、クーポン適用後の金額が返金金額となります。また、使用制限があるクーポンコードの場合は再発行されません。
- クーポンは、本サイトでのみ利用ができます。
This term is made in Japanese and translated into English. The Japanese text is the original and the English text is only for reference purposes. If there is any conflict or inconsistency between these two texts, the Japanese text shall prevail.
About member service
Free membership registration is convenient for shopping at Skystone Trading (hereinafter referred to as this site).
Please register as a member from "New Member Registration (Free)"
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Contents of member service
Members can use the following services.
- Use of My Page
- My Page is a member-only page that can be used by registering as a member on this site.
- After logging in, you can use convenient shopping functions such as checking and updating registered member information, checking your order history, and registering for WISH LIST from "My Page".
- Order history
- WISH LIST (favorite)
- Edit member information
- List of destinations
- Unsubscribed
- Card information editing
- Point history
- Browse secret prices
- After logging in, members can see the prices of secret price products.
- Viewing a limited release column
- Members can view the limited release column after logging in.
- Delivery of e-mail newsletter
- We will inform you of the latest information such as the arrival of new products by e-mail newsletter.
- The e-mail newsletter is only available to members who wish to receive it.
- Depending on the settings of your e-mail service or smartphone, the reception of e-mails sent from us to members may be blocked or quarantined in the junk e-mail folder. We apologize for the inconvenience, but please check the reception settings.
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Help on membership services
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- If you do not receive the email
- There is a possibility that various emails from our company are automatically deleted depending on the settings of your email software and email virus removal software, so please check your settings.
About the product
Product photo
- The photos are shown in colors that are as close to the real thing as possible, but there may be differences in color depending on the user's monitor settings and viewing environment. Please note.
SIZE
- The products handled on this site are measured by the measuring method unique to this site. Depending on the product, an error may occur. Please note.
- Kodera Original and Sky Blue Hawk rings, bracelets and necklaces can be modified to sizes other than those listed. Please contact us from this "Inquiry" before purchasing.
About sale
- Selling price
- The selling price of the product is subject to change without notice. Please note.
- About inventory at the time of ordering
- The products handled on this site share inventory with actual stores.
- After receiving an order from the user, we will check the stock of the product and send you an order confirmation email.
- Please note that inventory will be secured and your order will be confirmed by replying to the order confirmation email from us.
About the sale
- Sale items may be discontinued without notice.
- Prices of sale items are subject to change without notice, but we cannot accept discounts on items after the order is completed or after the purchase.
- The selling price of this site may differ from the actual store due to sales measures, temporary campaigns, price update dates, etc.
About your order
- how to order
- Please select the number of purchases on the product page and add it to your cart.
- Please check that the product name, quantity, amount, etc. displayed in the cart are correct.
- After confirming your order, please proceed to the cashier and complete the order procedure.
- Within minutes after the user places an order for the product, an order confirmation email will be automatically sent to the registered email address to inform you that the order has been accepted, so it is different from the order details. Please check if there are any.
- We will check the inventory of the ordered products after the order procedure from the user. When the stock of the ordered product is secured, we will send you an order confirmation email and the order will be confirmed.
- Please note that inventory will not be secured when the order procedure is completed.
- Confirmation of your order
- Members can check from the "Order History" tab on My Page.
- If you do not receive the order confirmation email, please check your registered email address and email reception settings.
- If you receive multiple order confirmation emails with the same content, it is possible that your order is duplicated. In that case, please contact us from this "Inquiry".
- Order history
- Members can view the order history and delivery status from the "Order History" tab on My Page.
- Cancel your order
- After confirming your order, we cannot change or cancel your order before you receive it.
- Please check your order before confirming your order.
About points
- SKYSTONE Members Point
- Members can collect SKYSTONE Member's Points (hereinafter referred to as "Points") when purchasing from this site.
- This point can only be used on this site. It cannot be used in physical stores.
- Grant points
- Points will be awarded after the day when the product has been shipped from us after purchasing the target product on this site.
- The points granted can be used from the next shopping onward.
- Shipping charges and consumption tax are not eligible for points.
- If you purchase a product using points or coupons, the number of points awarded will be calculated from the amount of points used minus the coupon discount amount.
- If you purchase a discounted product, the number of points awarded will be calculated based on the discounted amount.
- The return rate depends on the product. In addition, it may be changed without notice due to campaigns.
- Use of points
- The points can be used to purchase products from 1 point as "1 point = 1 yen".
- Points can only be used when purchasing eligible products on this site.
- When ordering, you can select "How many points to use (if you do not use points, do not enter)" in the "Cart".
- You cannot use more points than the payment amount.
- Expiration date of points
- Points are valid for two year from the date of last purchase.
- With a new purchase, the expiration date of all the points you have will be extended for two another year.
- If you do not purchase for two year, all the accumulated points will expire.
- Please note that expired points cannot be returned.
- Points for returns
- The points awarded at the time of purchase of the returned product will be deducted by the same amount when the return is completed.
- Even if you have already used it before subtraction, a considerable amount of points will be deducted.
- The points used to purchase the item to be returned will be returned to the possession points when the return is completed.
- Example:
- When purchasing a product of 20,000 yen including tax using 1,000pt when the return rate is 10%
- When the product of 1. is returned
- Subtract 181pt for granted points from possession points
- Return 1,000pt for used points to possession points
About coupons
On this site, you can purchase the target product at a discounted price by entering the coupon code.
- How to use
- Please put the coupon target product in the cart, click the "Change coupon" button in the "Order procedure", and then enter the coupon code.
- After entering the coupon code, please confirm that the target product has been updated to the coupon applicable amount, and then proceed to complete your order.
- Please confirm that the target product has been updated to the coupon application amount in "Confirmation of order details", and then click the "Order" button to confirm your order.
- Precautions when using the coupon code
- Coupons cannot be applied or changed after ordering.
- If you cancel or return your order after placing an order with a coupon specified, the coupon will not be returned.
- If the order is confirmed without entering the coupon code, the discount will not be applied.
- The coupon code has a period of use. Coupon codes that have expired cannot be used.
- Each coupon code has its own terms of use. It cannot be used if the conditions are not met.
- If you order a non-coupon item and a coupon item in the same cart, the coupon code will only apply to the coupon item.
- Multiple coupon codes cannot be used together.
- Points will be awarded for the amount after the coupon is discounted.
- If you return a product purchased using the coupon code, the refund amount will be the amount after the coupon is applied. In addition, coupon codes with usage restrictions will not be reissued.
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